Казка Продакшн представила новий трейлер фільму «Тільки Диво» на Одеському кіноринку

Кінокомпанія Казка Продакшн взяла участь в Одеському кіноринку (відбувся у рамках Одеського міжнародного кінофестивалю), під час якого представила новий трейлер фільму Тільки Диво / Only a Miracle.

Зимова кінострічка розповідає про дива в день святого Миколая, яке щороку відзначається в Україні  перед Новим роком. Саме в цей час батьки  думають, що подарувати дітям і куди з ними піти.

На темі зимових свят та очікуванні казкових див побудовано стратегію рекламної кампанії картини, яку продюсери представили учасникам кіноринку. Кампанію спрямовано на роботу з широкою аудиторією. Адже похід у кіно на «Тільки Диво» має стати сімейною подією, розповіли представники Казки Продакшн.

Це буде зовнішня реклама по всій Україні та на ТБ; радіоконкурси та ротація музики з кінофільму на FM-хвилях; відкриття інтернет-порталів для батьків та дітей; ведення популярних блогів; організація концертів за участю відомих виконавців, які зіграли ролі у фільмі, — Ілларії, Лами, В&В; проведення прем’єрних показів за участю акторів та знімальної групи; творчі зустрічі з акторами та тваринами-акторами фільму.

Також передбачено організацію різноманітних івентів для потенційних глядачів. Це, зокрема, конкурси та майстер-класи в кінотеатрах та ТРЦ; зустрічі зі Св. Миколаєм та акторами; льодові промо-шоу в Дніпрі, Києві, Буковелі; організовані перегляди для класів шкіл. З цією метою вже заплановано співпрацю з Міністерством освіти України. Школи отримуватимуть рекомендацію — в останній тиждень занять перед зимовими канікулами переглянути фільм «Тільки Диво». Це дасть змогу залучити дітей до обговорення важливих речей: як шанувати батьків, як цінувати свою родину та бути здатними на вчинок заради іншої людини тощо.

Також поширення інформації про фільм відбуватиметься за рахунок фотозон у кінотеатрах, виставок ексклюзивних костюмів, постійно діючого Kazkaland’у в кінотеатрі «Київська Русь», музею фільму «Тільки Диво» в Яблуниці (Івано-Франківська обл.).

На зустрічі з директорами кінотеатрів був присутній Олександр Дірдовський, який зіграв у фільмі роль Святого Миколая. Він розповів, як діти під час зустрічей відкриваються до невимушеного та щирого спілкування, легко йдуть на контакт та навіть довіряють «Святому Миколаю» свої секрети.

Основним меседжем, який виробники фільму «Тільки Диво» нестимуть глядачеві у час свят, є віра в казку та бажання створювати навколо себе добро, якого так всім не вистачає.

Share:

Отправлено